2018. március 4., vasárnap

GŐZGOMBÓC DIAB. LEKVÁRRAL, DARÁLT MANDULÁVAL



Tegnap gőzgombócot készítettem, hogy én is tudjak enni belőle ezért elkészült a diétás változata is.
Egy darabot csináltam, hogy még csak kisértésbe se tudjak esni!!!!!

Fél dl langyos édesítős tejbe felfuttattam az 5 gr élesztőt. Természetesen nem indult be úgy mint a kristálycukortól, nem is vártam rá sokáig!!
Villával hozzákavartam 2 dkg Zéró-6  DW lisztet, 2 dkg D-MIX  ch csökkentett lisztet, pici búzasikért, 1/3 tojást, pici olvasztott kókuszzsírt, talán 10 gr lehetett.
Kelesztettem, szépen meg is kelt.
Kör alakúra formáztam, tettem bele saját készítésű édesítőszeres szeder lekvárt. Gombóc alakúra formáztam.
Egy fazék aljára vizet öntöttem, felforraltam. Beletettem a fazékba a micro grillrácsát és erre tettem rá a gombócot ami alá sütőpapír került.
Fedő alatt 15 perc és már készen is lett a gőzgombóc.
Lekentem olvasztott kókuszzsírral. és darált mandulával  /5gr/ és eritrittel megszórtam.




Nagyon-nagyon-nagyon finom volt!!!! Még jó, hogy csak egy db volt, mert megettem volna a többit is!!!!!😍😉😘

350 kcal és 11 ch

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése