2018. március 10., szombat

ALMÁS LINZER


Lassan vége a télnek és még nem sütöttem almás linzert.
A jól bevált linzertészta, közötte a cukros, fahéjas párolt alma.
Ezt nem lehet elrontani!!!

30 dkg liszt, 20 dkg vaj, 10 dkg porcukor, 1 db tojás sárgája, 1/2 csomag sütőpor

A tésztát ketté vettem.
Szilikonos sütőpapíron tepsi méretre nyújtottam az egyik tésztát. 20x30
Beletettem a tepsibe, megszórtam darált keksszel.
Rákentem a párolt almát.

120 dkg reszelt alma
10 dkg kristálycukor
Fahéj, ízlés szerint

Az almát a cukorral elkevertem és megpároltam majd fahéjjal ízesítettem.

A másik tésztát is kinyújtottam, ráhelyeztem az almára. Villával megszurkáltam, hogy a sütés közben keletkező pára ki tudjon jönni.

180 fokon 35 percig sütöttem.




Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése