2017. október 2., hétfő

TÚRÓGOMBÓC 2. PUDINGGAL - NO CARB


Túrógombócot már csináltam no carb sütőmix hozzáadásával.
Ebben a gombócban no carb daramix van. Sokkal jobb az állaga és az íze is mint az előzőnek.

20 dkg túró
2 db tojás
2,5 dkg daramix
1 ek eritrit
3 ek citromlé

kakaópor a tetejére

Az összes alapanyagot összekevertem és hagytam állni egy kicsit, hogy a daramix felszívhassa a nedvességet.
18 db gombócot formáztam belőle.
Forrásban lévő vízben megfőztem. Hamar fel jön a víz tetejére és akkor már ki is kell szedni.

Vanília pudingot főztem hozzá.

5 gramm no carb pudingpor
3 dl tej
12 csepp stevia folyékony édesítő

A pudingport a tejjel és az édesítővel simára kevertem és sűrűre főztem.


Két adagra osztottam.
1 adag puding nélkül 240 kcal és 5 ch.
1 adag pudinggal 324 kcal és 12,5 ch.

A receptet  Anitánál találtam, de én túróval készítettem mivel én nem paleózom!!

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése