2017. október 1., vasárnap

MÉZES KRÉMES


Karácsonyra már egy tuti finom és szépséges mézest akarok sütni!
Ez sem lett rossz, de lesz ez még jobb is!!!!

2 tojássárgája
4 ek méz
15 dkg porcukor
6 dkg vaj

45 dkg liszt
5 dkg kakaópor
1 kk szódabikarbóna
8 ek tej

A lisztet összekevertem a kakaóporral és a szódabikarbónával.

Vízgőz felett felolvasztottam a vajat, a mézet és a porcukrot. Összekevertem és amikor már nem volt nagyon meleg akkor a tojássárgáját is belekevertem.

A két elegyet összegyúrtam a tejjel.

A tepsi hátoldalán 4  lapot - 20x30- sütöttem belőle.

3 ek liszt
3 tojássárgája
6 dl tej

20 dkg porcukor
20 dkg vaj

A tojást a liszttel és a tejjel simára kevertem.
A gáztűzhelyen sűrűre főztem.

A porcukrot a vajjal szintén simára kevertem és a kihűlt masszához adtam.

Megtöltöttem a krémmel a lapokat.
A tetejére a következő mázat kevertem ki vízgőz felett.
8 dkg vaj
3 ek porcukor
3 ek kakaópor

A vajat mikróban meglágyítottam és simára kevertem a porcukorral és a kakaóporral.

Egy éjszakát jó ha állni hagyjuk, hogy jobban lehessen szeletelni.
Mi természetesen nem hagytuk!!!!

Forrás: Andreától.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése