2017. augusztus 6., vasárnap

ZSELÉS-TEJSZINES-PUDINGOS KOCKA



Bakosné Gabriella receptje alapján készült ez a sütemény!
Ebből ugye én nem ehettem, annyi lett az enyém amit a sütiből amit elkészítése közben kóstolgattam!!!!!!!!

Tepsi mérete: 25x25cm

4 tojásból piskótát készítettem.

4 db tojás
8 dkg kristálycukor
8 dkg liszt
1 tk sütőpor

A tojást a cukorral habosra kevertem a robotgéppel.
Az átszitált száraz hozzávalókat óvatosan belekevertem.

A tepsit szilikonos sütőpapírral kibéleltem, beleöntöttem a masszát és a gázsütőm 4 -es fokozatán megsütöttem.
Lehúztam az aljáról a sütőpapírt és rácson hagytam kihűlni.
Amíg hűlt addig elkészítettem a pudingot.

2 cs karamell pudingpor
9 dl tej
4 ek kristálycukor

A pudingport és a cukrot csomómentesre kevertem a tejjel és sűrű pudingot főztem belőle.
Langyosra hűtöttem, közben gyakran megkavartam.
A piskótát visszatettem a tepsibe és ráöntöttem a pudingot.

Következett a tejszínes réteg.

5 dl tejszín, most cukormentes Hullala
3 ek porcukor, átszitálva
2cs habfix

Géppel kemény habot vertem.

A kihűlt puding tetejére kentem és a hűtőbe tettem.

Következett az utolsó réteg.

2 cs piros tortazselé
5 dl víz
3 ek kristálycukor

A zseléport simára kevertem a vízzel és a cukorral.
1-2 percig forraltam állandó kevergetés mellett, majd kb. 15 perc múlva amikor már kezdett hűlni és kocsonyásodni ráöntöttem a tejszínhabra.

Visszatettem a hűtőbe és másnap lehet szeletelni.





Higgyétek el, hogy egyszerűbb volt elkészíteni mint leírni!

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése