2017. augusztus 20., vasárnap

KÓKUSZTEJ KÉSZÍTÉSE


Ebben a hónapban mondhatom, hogy nem ettem tejterméket. Hiányzott!!!!
Megtaláltam Saci videóját ahol saját maga készítette a kókusztejet.
A hétvégén neki álltam én is!

20 dkg kókuszreszelék, Tesco
csipet só
1,2 liter víz

0,7 liter vizet forraltam, ebbe belekevertem a kókuszreszeléket és forraltam még 1 percig.
Ezután hozzáadtam a maradék vizet és addig hagytam állni amíg előkészítettem a turmixot.
3 percig turmixoltam és szűrőn kinyomkodtam belőle a vizet, vagyis már a kókusztejet!!
9dl kókusztej lett belőle.
A visszamaradt kókuszreszeléket tepsibe simítottam és a gázsütőm 2-es fokozatán szárítottam.
Ebből készítettem az előző bejegyzésben lévő kekszet.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése