2017. augusztus 7., hétfő

CUKORMENTES BABAPISKÓTA


Jó-jó beismerem nem pont úgy néz ki mint a babapiskóta, de egy diétástól azt ne is várjuk el.
Délelőtt cukor nélküli szeder dzsemet csináltam, onnan jött az ötlet, hogy keresek hozzá valami édeset!
Pont kapóra jött a Salátagyár megosztása, gyorsan neki is kezdtem. Az a jó ezekben a receptekben, hogy tényleg pillanatok alatt kész vannak.

3 db tojás
3 dkg Dia-Wellness édesítő
4 dkg zabpehelyliszt
3 dkg Szénhidrátcsökkentett liszt
1 nagy tk utifűmaghéj
1 ek kókuszolaj

A sütőt előmelegítettem 4-es fokozaton, 180 fokon.
A tojásokat az édesítővel felvertem és hozzáadtam az olajat is.
A száraz hozzávalókat óvatosan belekevertem.
Egy habzsákba kanalaztam és próbáltam babapiskóta formát nyomni a szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsibe. Amint látható ez nem nagyon sikerült, mert szétfolyt!!

Hamar megsült,mint általában a kekszek szoktak. Amikor a szélei barnulni kezdtek már ki is lehetett venni a sütőből.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!


Szederdzsemmel...


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése