2017. augusztus 13., vasárnap

COLA KOCKA


Mindig találok olyan süteményt amit még nem sütöttem meg.
Akkor próbáljuk meg ezt is!!!!

Tepsi mérete 25x25cm.

3 db tojás
15 dkg porcukor
15 dkg margarin vagy vaj
1,5 ek kakaópor
9 ek coca-cola
3/4 cs sütőpor
18 dkg liszt

A tojásokat a cukorral habosra kevertem.
Hozzáadtam a lágy margarint, kakaóport, colát és az átszitált sütőporos lisztet.
Géppel alaposan kidolgoztam.

Tepsibe szilikonos sütőpapírt tettem és beleöntöttem a masszát.

Gázsütőm  4-es fokozatán 30 perc alatt megsütöttem.

Pudingos tejszínkrém:
2cs fehércsokis pudingpor
7 dl tej
4 ek kristálycukor
3 dl tejszín
1 cs habfix, Dr. Oetker

A pudingport és a cukrot csomómentesre kevertem egy kevés tejjel. Hozzáöntöttem a többi tejet is és sűrűre főztem.
Folpackkal lefedtem, hogy ne bőrösödjön be.
Teljesen hagytam kihűlni.
A tejszínből a habfix segítségével kemény habot vertem. A hideg pudingot géppel hozzákevertem.

A tésztát visszatettem a kapocs tepsibe.
A kihűlt tészta tetejére rákentem a krémet.

7 dl coca-cola
2cs színtelen tortazselé

A tortazselét felföztem a colával.
Amikor már langyos volt és sűrűsödni kezdett akkor ráöntöttem a krémre.

Másnapig a hűtőben tartottam és akkor szeleteltem.


Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése