2017. július 10., hétfő

TÖLTÖTT PAPRIKA - DIÉTÁS - NO CARB


Nagyon szeretem a töltött paprikát.
Ez a változat csirkemellel és aprószemű zabpehellyel készült és a paradicsomlé sűrítésére no carb sütőmixet használtam.
8 db lett belőle.

60 dkg csirkemell
2 cikk fokhagyma
1 fej vöröshagyma
1 ek olaj
5 dkg zabpehely + 1 dl víz
8 db közepes nagyságú paprika
1/2 liter házi paradicsomlé + 1/2 liter víz
1 dkg no carb rost sütőmix
2 ek eritrit
Só, őrölt bors, fűszerpaprika

A csirkemellet ledaráltam.
A vöröshagymát apró kockára vágtam és az olajban megpirítottam. Megvártam amíg kihűl és csak akkor tettem a húshoz.
A fokhagymával, a zabpehellyel összekevertem és az 1 dl vizet is hozzáöntöttem.
Fűszereztem.
Megtöltöm vele a paprikákat és felöntöm a 1/2 liter vízzel.
20 percig főztem, felöntöttem a paradicsomlével és ismét főztem 20 percet.
A sütőmixet 1 dl vízben elkevertem és gyorsan, de tényleg gyorsan a paradicsomlét besűrítettem vele.

Azért gyorsan, mert ha nem sietünk akkor pillanatok alatt egy kemény masszát kapunk.

Egy adag -2db- 320 kcal és 22 ch.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Ötlet: Salátagyár

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése