2017. július 14., péntek

DIÉTÁS SERPENYŐS LEPÉNY


Ez a lepény egy indiai étel, ami nem tartalmaz gabonalisztet.
A receptet átvariáltam egy kicsit, én zabliszttel csináltam.
Feltétként bármit pakolhatunk rá, én most csak zöldségekkel készítettem.

3 dkg szénhidrátcsökkentett liszt
2 dkg zabliszt
1/2 dl tej
1/2 dl víz

őrölt bors
1/2 kk szódabikarbóna

Pici kókuszolaj a sütéshez

A hozzávalókból sűrű palacsintatésztát készítettem.
A kókuszolajat felmelegítettem és beleöntöttem a masszát.
Lassan elkezdtem sütni és közben rápakoltam a felaprított zöldségeket.
Amikor pirulni kezdett az alsó oldala akkor átfordítottam, de óvatosan, mert könnyen törik és megsütöttem.
Tovább kell sütni mint a palacsintát, mert vastagabb a tésztája.

Bármilyen feltéttel elkészíthető.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése