2017. március 15., szerda

SÜLT TÚRÓS PALACSINTA


Szerintem nincs olyan ember aki nem szereti a palacsintát. Mi is így vagyunk vele, jöhet túrós, lekváros, kakaós, fahéjas, pudingos.
Ma is erre esett a választás, de most egy kicsit másképpen csináltam mint eddig.
Nagyon sokan elkészítették már ezt a sült palacsintát, de azt hiszem Gabinál láttam először.

20x20 cm-es tepsit használtam.
22 db palacsintát sütöttem, de ehhez csak 10 db  kellett.

Palacsinta:

liszt
tej
csipet só
szénsavas ásványvíz
2 tojás

olaj a sütéshez

Töltelék:

25 dkg túró
1 egész tojás
2 ek. kristálycukor
1 cs.  vaníliás cukor
1 ek citrom aroma

Öntet:

1 tojás
1 ek. porcukor
1 dl tej
1 cs. vaníliás cukor

Megsütöttem a palacsintákat, a túrós tölteléket beletettem. Feltekertem, kettévágtam és a kivajazott üvegtepsibe raktam. A végén az öntettel meglocsoltam és 25 perc alatt megsütöttem a gázsütőben 5-ös fokozaton.




Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése