2016. február 14., vasárnap

MUFFIN - CSOKIKRÉMES


Talán most sütöttem harmadszor muffint, de lehet, hogy ezután gyakrabban fogom csinálni.
Hamar készen van és nagyon sok variáció van az ízesítésére és a díszítésére is.

Tészta:

20 dkg liszt
2 kk. sütőpor
15 dkg porcukor
2 tojás
1-2 dl tej
2 dkg kakópor
12 dkg vaj

Krém:

13 dkg  étcsoki
13 dkg vaj
10 dkg porcukor

A száraz hozzávalókat átszitáltam.
A többi hozzávalókkal sima krémes masszát készítettem.
A muffinsütőbe  beleraktam a muffinpapírokat és a masszát elosztottam benne.
A gázsütőt előmelegítettem a 3-as fokozaton és 15-20 perc alatt megsütöttem a muffinokat.

Közben a vajat a porcukorral simára kevertem.
A csokit összetördeltem és vízgőz felett felolvasztottam.
Összekevertem és betettem a hűtőbe, hogy visszakeményedjen a krém.
Amikor már elég kemény volt ismét simára kevertem, habzsákba raktam és kidíszítettem vele a muffinokat.

A tetejére dekorcukrot és ostyavirágot raktam.



Aki szereti a csokoládét az ezt a muffint  is szeretni fogja.

Facebook oldalamhoz ITT csatlakozhattok.

Jó étvágyat a sütihez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése