2015. augusztus 10., hétfő

SZEDER DZSEM


Ma vásároltam 5kg szedret. Délután az egyik feléből dzsemet, a másik feléből szörpöt készítettem. Vagyis a szörphöz csak hozzáfogtam, holnapra lecsöpög.

Mind az 5kg szedret leturmixoltam.
A felét  átpaszíroztam, így az apró magok nem kerültek bele. Felforraltam és hozzáadtam 60 dkg kristálycukrot és 2 csomag Dr. Oetker dzsemfixet. 
Pár percre ismét összeforraltam és az előzőleg kimosott üvegekbe töltöttem.
10 percre fejre állítottam a teli üvegeket és már készen is volt.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Csak 1 kérdés !
    Milyen eszközzel távolítottad el a magokat ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tündérlaki lányok!! Remélem azóta elkészítettétek a dzsemet. A magokat egy nagy fém szűrűn paszíroztam át, evőkanállal.

      Törlés