2015. augusztus 7., péntek

HALAS PARADICSOMOS TÉSZTA, JAMIE OLIVER UTÁN SZABADON


Délután "Jamie harminc perces ételeit" néztem a televízióban  és megtetszett ez a tésztás étel.
Sokszor készít ebben a műsorban olyan gyors ételt amit szívesen megkóstolnék.
Mivel délután úgy is kellett valamit főzni, gondoltam megcsinálom.
Aki  szereti a halat az próbálja ki.  Jamie tonhallal készítette, de én nem szoktam venni, mert drága. Tonhalkrémet szoktunk a munkahelyemen készíteni és nekem az is ízlik.

30 dkg  spagetti tészta
1 db 125grammos olajos hal konzerv
1 tk. erős pista
1 cikk fokhagyma
étolaj
0,5 liter paradicsomlé -házi
petrezselyemzöld
őrölt bors

Az olajos hal levét egy lábasba öntöttem. Tettem még hozzá étolajat.
Belekevertem az erős pistát és a lereszelt fokhagymát. Pirítottam egy kicsit.
Hozzátettem a halat és szétnyomkodtam benne.
A tésztát közben kifőztem.
Hozzákevertem a masszához.
Petrezselyemzöldet összevagdostam és megszórtam vele a tésztát.

Gyorsan elkészül és nekem nagyon finom volt!
Próbáljátok ki!

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése