2014. augusztus 15., péntek

SZILVÁS MANNA

Ezt a süteményt tényleg mindenféle gyümölccsel el lehet készíteni.
Tavaly sárgabarackkal kezdtem, az idén cseresznyével és most szilvával sütöttem meg.

Most már érik a szilva és ebből a nagy szemű fajtából igazán jó dolgokat lehet csinálni.


4 tojás 
20 dkg kristálycukor
1 cs. vaníliás cukor
2 dl olaj
7 ek. tejszín
20 dkg liszt
1/2 cs. sütőpor

10 db szilva
fahéj

A tojásokból a kétféle cukorral habot verek. 
Az olajat és a tejszínt kis adagokban hozzáadom.
A lisztet és a sütőport szintén apránként hozzákeverem a habhoz.
Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöm és a kettévágott szilvákat a vágással felfelé ráteszem a tetejére. Minden szilvára szórtam egy kevés őrölt fahéjat.

Előmelegített gázsütőben 30 percig sütöttem 4-es 5-os fokozaton.
Amikor megsült, a sütőpapír segítségével kiemeltem a tepsiből, lehúztam róla  a papírt és hagytam hűlni.



 Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése