2014. augusztus 24., vasárnap

HAGYMÁS ROSTÉLYOS


Régóta terveztem már, hogy egy vasárnapi ebédnek elkészítem ezt az ételt.
Szeretjük a hagymát, a pirított hagymát pedig nagyon!

5 db közepes fej vöröshagyma
10 szelet sertéstarja
liszt
olaj 
só, őrölt bors ízlés szerint

burgonya
 
A húst felszeleteltem, sóztam, lisztbe megforgattam és kevés olajban mind a két oldalát megsütöttem.



A tepsibe olajat öntöttem és ráraktam a kisütött hús szeleteket.
A gázsütő 4-es fokozatán  -160fok-  sütöttem kb. 1 1/2 órát.  A sütési idő közepén megfordítottam a húsokat, megborsoztam és tovább sütöttem.

A vöröshagymákat megpucoltam és felkarikáztam.



Egy neylon tasakba beletettem a hagyma harmadát, szórtam rá lisztet és összeráztam .
A felmelegített olajban megpirítottam. Vigyázzunk, mert hamar megéghet.




 
Köretként főtt sós burgonyát kínáltam.

Jó étvágyat!


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése