2014. július 13., vasárnap

TEJSZÍNES-HAGYMÁS TARJA

Sokan vannak akik csak hétvégén főznek, mindenki ott eszik ahol dolgozik. Nálunk azonban a férjem este eszi az "ebédet", vagyis a főtt ételt. Próbálok változatosan főzni és persze olyat amit szeret.
A mai húsos ételt Andinál találtam, ott azonban karajból volt elkészítve. Én inkább tarjából szoktam az ilyen húsokat sütni, mert azt jobban szeretjük.
Változtattam is a recepten a mi ízlésünk szerint.

6 szelet sertéstarja csont nélkül
só, őrölt bors
2 nagy fej vöröshagyma
1 kk. őrölt piros erőspaprika
olaj, kb. 3-4 ek.
3 - 4 dl főzőtejszín
1 lapos ek. étkezési keményítő 

petrezselyemzöld

makaróni tészta

A tarja szeleteket sóztam, borsoztam.
Az olajban mindkét oldalát átsütöttem és egy tepsibe egymás mellé raktam. Az erős paprikát rászórtam.
A visszamaradt olajban megpirítottam a felkarikázott vöröshagymát és rápakoltam a hússzeletekre.
A tejszínben simára kevertem az étkezési keményítőt és ráöntöttem a  tepsiben lévő húsra.
Alufóliával befedtem és a sütőben kb. másfél órát sütöttem.

A tésztát rövidre tördeltem, kifőztem.
Tálaláskor a húst megszórtam felaprított friss petrezselyemzölddel.



Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése