2014. július 16., szerda

NYEREMÉNYEM

Azt hiszem nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy nem csak az én kedvenceim közé tartozik Ági, a szeretetrehangoltan blog írója.
Sokszor ellátogatok hozzá, hiszen itt nemcsak süteményrecepteket olvashatok, hanem minden más érdekes dolog is fellelhető.
Az egyik alkalommal játékot indított Ági, ahová én is jelentkeztem.
Legnagyobb örömömre benne voltam a nyertesek között.

Itt szeretném megköszönni ezt az értékes nyereménykönyvet neki. Itt az értékes szót nemcsak anyagi értelemben értem, hiszen a könyvből olyan dolgokat tudhatok meg amit eddig  "falusi lány" létemre nem tudtam.

Köszönöm!



2 megjegyzés:

  1. Veled örülök :) köszönöm a kedves szavakat :)
    Csodás felfedezést!
    Hamarosan újra játék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelemmel kísérem a bejegyzéseidet. Mindig tudsz valami újat nyújtani.

      Törlés