2014. június 2., hétfő

EPERFAGYLALT


Az eperből nagyon sokmindent lehet készíteni.
Most itt van a fagyi amit nem kell főzni, de még fagylaltgép sem kell hozzá.

40 dkg eper
2 db epres joghurt
2 dl tejszín
10  dkg porcukor

Az epret megmostam és feldaraboltam.
A tejszínt a cukorral habbá vertem.
A joghurttal összekevertem az epret és a habbá vert tejszínt.

Ebből a mennyiségből közel 1 liter fagyi lett.
Beletettem egy fagylaltos dobozba  és már mehetett is fagyasztóba. Fél óránként meg kell kavarni, de olyat is olvastam, hogy  robotgéppel kell átkeverni. Igy a jégkristályok összetörődnek benne.

Ha legközelebb csinálok akkor natur joghurtot fogok beletenni és még több epret.

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. végre egy olyan recept amihez nem kell fagyigép............és tetejébe n szép is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildikó! Nem teljesen olyan mint a bolti, de szerintem finom!! Remélem neked is ízleni fog.

      Törlés