2014. január 1., szerda

KORHELYLEVES

Korhelyleves
Az új év első bejegyzése.
Természetesen a korhelyleves.
Másnaposak ugyan nem vagyunk, de a szokás az szokás. Ilyenkor káposzta levest kell enni. Szeretjük is, tehát mindenképpen megcsináltam volna.

Hozzávalók:

0,8 kg savanyú káposzta
1 fej vöröshagyma
2 cikk fokhagyma
3 db babérlevél
15 dkg füstölt kolbász
1 ek. liszt
2 ek. zsiradék
őrölt bors
1 tk. delikát
kevés só
tejföl



A vöröshagymát megpucoltam és kockára vágtam.
A savanyú káposztát megmostam és elvagdostam, hogy ne legyenek olyan hosszúk a levesben.  
Kevés  zsíron megpirítottam a vöröshagymát, majd a karikára vágott füstölt kolbászt.
A savanyú káposztát is rátettem és azt is átpirítottam.
Felöntöttem vízzel, beletettem a babérlevelet, delikátot, füstölt húst és főztem több mint egy órát.
Fokhagymás rántással besűrítettem.
Összeforraltam.
A tejfölt tálaláskor tettük hozzá.

Szinte csak ilyenkor csinálok ilyen levest. Minden évben megfogadom, hogy máskor is lesz  ilyen, de valahogy mindig kimarad.
Most is csak azt tudom mondani, hogy nem csak egyszer kellene egy évben ilyen levest főzni!

Jó étvágyat!

Facebook oldalamhoz   ITT   csatlakozhattok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése