2014. január 12., vasárnap

BOLOGNAI MAKARÓNI

Bolognai makaróni
Bolognai spagetti helyett bolognai makaróni!
Ma a könnyebb oldalát választottam a főzésnek. Tasakos bolognai alapból készítettem az ebédet. Sokan még mindig azt hiszik, hogy tele van tartósítószerrel és adalékanyaggal, de már nem használják ezekben a termékekben sem. Ezért nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. De azért amikor saját hozzávalókból,  saját paradicsomlével készül az mégis más, finomabb!! Sokkal finomabb!!!

Hozzávalók:

25 dkg darált sertéshús
1 fej vöröshagyma
4 ek. olaj
1 cs. bolognai alap
3 dl víz

tetejére reszelt sajt

A vöröshagymát megpucoltam, apró kockákra vágtam és az olajban megpirítottam.
Beletettem a darált húst és 10-15 perc alatt megpirítottam.
Felöntöttem 3 dl vízzel és belekevertem az alapot és besűrítettem. Még legalább 10 percig  forraltam.

Tálaláskor sajtot reszeltem rá.

Bolognai reszelt sajttal.


Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése