2013. október 1., kedd

KOLBÁSZOS SAJTOS PIZZA

piroskonyha

A Zöldmalom /Mulino Verde/  megosztott egy képet a pizza készítésről, melyen a recept is rajta volt. Egy furcsa volt a receptben, mégpedig az, hogy 1 kg  liszthez 4 evőkanál sót írt. Gondoltam, hogy ez nem jó, ezért ezt megváltoztatva elkészítettem a pizzatésztát.
Tészta:

30 dkg liszt
2 dkg élesztő + kevés cukor
2 dl víz
1 tk. só
3 ek. olaj

Én a pizzával úgy vagyok, hogy csak sajt legyen rajta!!!! A többi nem érdekel, csak sajt legyen és kész!!
Most azért tettem rá egy kis füstölt kolbászt. El nem rontotta az ízét, de nekem nélküle is jó lett volna.
Feltét:

pizzakrém
füstölt kolbász
reszelt sajt
1cs. mozzarella sajt
3 ek. tejföl
Van egy kerek pizzasütőm, és olyan méretre kinyújtottam a tésztát.
Megkentem pizzakrémmel, rákarikáztam a füstölt kolbászt és sajtot ráreszeltem. 
Rákarikáztam még egy mozzarella sajtot és tejföllel meglocsoltam.

piroskonyha

piroskonyha
Amint a kép is mutatja, jó sok sajt van rajta. Alig látszik a kolbász, pedig azért van rajta.
Jó kis vacsora lett belőle.

Jó étvágyat!




2 megjegyzés: