2013. augusztus 30., péntek

VÖRÖSHAGYMAPUCOLÁS

piroskonyha

Tegnap volt a napja, hogy a teraszon száradt vöröshagymákat megpucoltam. Szépek, egészségesek. Még az esős időszak előtt ki lett szedve, ezért egyet sem találtam benne amit ki kellett volna dobni.
Tavasszal amikor Egerben a piacon vettem a dughagymát, az eladó megkínálta a fehér hagymát. Vásároltam belőle egy keveset, annak is a félét odaadtam anyuéknak.
Ezért nem is lett belőle sok, de annak elég, hogy megkóstoljuk.
Ez a mennyiség szokott lenni évről-évre, és szinte mindig elég.
Remélem most is így lesz.


piroskonyha

Az elmaradhatatlan segítség most is megvolt, de egy idő után elunta magát és elaludt az epres kis ládikában.

Tavalyról megmaradt egy vöröshagyma a kertben és kivirágzott.
Meghagytuk, és most levettem róla a megszáradt virágot. A magokat kiráztam belőle, remélem lesz belőle jövőre dughagyma.

piroskonyha

piroskonyha

4 megjegyzés:

  1. Szép termés, fogyasszátok egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen fehéret nem kóstoltam még. Szép termésetek lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is először van. Örülök is neki,hogy ennyi lett és szép egészségesek!

      Törlés