2013. augusztus 11., vasárnap

TEJSZÍNES-BROKKOLIS TÉSZTA CSIRKEMELL RAGUVAL



piroskonyha
A tésztát mindenki szereti a családban.
Ehhez képest kevés tésztás recept kerül fel a blogra. Talán azért, mert nem oly mutatósak, nincs jó fényképarca!!!!!!!!Szerintem.
De most rászántam magam és sort kerítettem az egyik kedvencünk dokumentálására.
A neve mindent elárul, az összes hozzávaló szinte megtalálható benne. De valahogy egyiket sem akartam kihagyni a nevéből.

30 dkg spagetti

30 dkg csirkemellfilé
kevés olaj
2 cikk fokhagyma
3 dl tejszín
fél csapott evőkanál étkezési keményítő
só, őrölt fehér bors, delikát ízlés szerint
20 dkg brokkoli

5 dkg reszelt sajt

A csirkemellet megmostam, apróra felvágtam.
Megsóztam és kevés olajon megpirítottam.
Ráreszeltem a fokhagymát, megfűszereztem.
A keményítőt kevés tejszínben simára kevertem, hozzáadtam a többi tejszínt és a húsra öntöttem.
Összeforraltam, de épphogy, mert a tejszínt már nem forralom.

A brokkolit rózsáira szedtem, megmostam, sós vízben megfőztem és a húshoz adtam.


A spagettit kifőztem és összekevertem a tejszínes raguval.

Tálaláskor a tetejére reszelt sajtot tettem.



Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése