2013. augusztus 1., csütörtök

TÁRKONYOS CSIRKERAGULEVES

piroskonyha
Leves általában mindig van itthon. Most erre a hamar elkészíthető finomságra került a sor, és itt most a hamaron van a hangsúly.
Szabadságon vagyok ma és holnap, de nem a főzés áll a középpontban hanem a munka. Azt most nem részletezem, hogy miket csináltam ma, de a lényeg, hogy nem volt sok időm főzni.
Ez a leves laktató és mint írtam nem sok idő kell az elkészítéséhez. Viszont nemcsak én, hanem  a család férfitagjai is nagyon szeretik.

kb. 0,5 kg csirkemellfilé
3 ek. olaj

15 dkg zöldborsó
3 db közepes burgonya
1 sárgarépa
1 petrezselyem
1 db vöröshagyma
1 ek. étkezési keményítő
fél liter főzőtejszín
tárkony
1 kk.őrölt bors
1 tk. delikát
citromlé

piroskonyha

A csirkemellfilét megmostam, felkockáztam és az olajon fehéredésig pirítottam, majd megsóztam.
Hozzáadtam a zöldségeket, kevés vizet öntöttem alá és megpároltam. A vöröshagymát egészben tettem bele.
Amikor már puha volt hozzáadtam a tárkonyt.
A keményítőt egy kevés tejszínben simára kevertem, majd hozzáöntöttem a többi tejszínt is.
A leveshez öntöttem, beletettem még a delikátot, őrölt borsot.
Citromlével ízesítettem.
Összemelegítettem és kész a finom leves.

Sokszor csinálok ilyen levest, ha csak ketten vagyunk a férjemmel akkor gombát is teszek bele. Most azonban nem tettem mert a fiam nem szereti.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése