2013. augusztus 29., csütörtök

SZEDRES SÜTI MICRÓBAN SÜTVE


piroskonyha

Ma és holnap szabadságon vagyok.
Délelőtt itt volt anyukám, utána pedig a szokásos házi munkák következtek.
Délután pedig amikor már a pihenés következett, rájöttem, hogy nincs itthon édesség, nekem pedig "édességhiányom" van!!
Eszembe jutott, hogy találtam Illéskrisz-nél egy micróban elkészíthető sütit. 5 perc a sütés és a tészta összeállítása sem volt ennél több.
Gyorsan elő is kerestem és már csináltam is.
Hozzá kell azonban tennem, hogy ugyan microhullámú sütőm már sok-sok éve van, de sütni még nem próbáltam benne.

2 tojás
8 ek. liszt
6 ek. kakaópor
csipet só
6 ek. olaj
8 ek. tej
4 ek. kristálycukor
fél mk. sütőpor
2dl-es pohár szeder

A tojást a cukorral, olajjal és a tejjel elkevertem, majd hozzáadtam a száraz hozzávalókat.
Beleöntöttem a szilikon kuglóf formába és belepotyogtattam a szedreket.

7 percig sütöttem a micróban a legnagyobb fokozaton, 800 W-on. 
10 perccel ezután vettem csak ki a micróból, mert ugye azt mondják, hogy utána is sül még.

piroskonyha
A 7 perc sütés után amikor még a micróban állt, szépen elvált a szilikon sütő oldalától.

piroskonyha


piroskonyha

piroskonyha
 Amikor már vágtam belőle, akkor jutott eszembe, hogy meg is kellene porcukrozni.

A sok kakaóportól ez egy nagyon tömény süti, elég is belőle egy-két szelet.
A szeder amit beletettem nem volt nagyon sok, akinek van több az nyugodtam rakja bele, csak jobb lesz tőle.

Jó étvágyat!


2 megjegyzés:

  1. Na pontosan így vagyok én is a mikróval. Régóta van, de soha nem sütöttem benne.
    Csodálom, hogy milyen szépen megsült a sütemény benne. Guszta! Egyszer majd kipróbálom:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az állaga nem hasonlít a sütőben sütött süteményre. De én is csodálkoztam, hogy átsült és olyan jó illat volt közben a konyhámban.

      Törlés