2013. augusztus 25., vasárnap

PARADICSOMOS-CSIRKÉS SPAGETTI

piroskonyha

Paradicsom, paradicsom, paradicsom......ez volt hétvégén.
A háromféle paradicsomos befőzést már beírtam a blogba.
De hogy együnk is valamit, ezért készítettem egy húsos tésztát.
Mondhatnátok, hogy bolognai spagetti, de nem az. 


30 dkg csirkemellfilé
kevés olaj
őrölt bors 
3 cikk fokhagyma
paradicsomlé
30 dkg spagetti tészta
reszelt sajt, ízlés szerint


A csirkemellet megmostam, felkockáztam, és kevés olajon megpirítottam. Nem kell neki sok idő, hogy készen legyen, ezért szeretem a csirkemellet.

Sóztam, borsoztam belereszeltem a fokhagymát, majd ráöntöttem a paradicsomlevet.
A tésztát kifőztem, és a paradicsomos húshoz kevertem.
Reszelt sajttal tálaltam.

Mondhatom, hogy pillanatok alatt készen volt, és máris ehettünk.

piroskonyha




Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése