2013. augusztus 19., hétfő

PÁRIZSI KRÉM- TORTÁBA

piroskonyha

Mindig is imádtam ezt a krémet, de sosem készítettem.
Mivel most ráálltam a tortakészítésre, eljött az ideje, hogy ezt is megpróbáljam.
Apukám a napokban lesz 82 éves  - Boldog szülinapot apukám, és még sok tortát szeretnék neked készíteni!   -, és neki fogok kedveskedni egy tortával, amit ezzel a krémmel fogok megtölteni.
Az ötlet szintén Vilmos blogjáról van.

2,8 dl tejszín
32 dkg kristálycukor
16 dkg kakaopor
30 - 40 dkg vaj vagy margarin

A tejszínt a cukorral szálpróbáig főztem. Ez azt jelenti, hogy ha a két újjunk közt szálat tudunk belőle húzni akkor jó.  Ez forrástól számítva 5-6 perc.
Levettem a gáztűzhelyről és simára kevertem benne a kakaóport és hozzáadtam a margarin harmadát.
Hagytam hűlni és robotgéppel hozzákevertem a többi margarint.

Jó masszív krém lett belőle.
Ajánlatos előtte való nap elkészíteni, és úgy megtölteni vele a tortát.

Én tegnap készítettem, ma megtöltöttem vele a tortát.
Nekem ez a mennyiség sok volt a 23 cm-es tortához.
Legközelebb csak 25 - 30 dkg margarint fogok hozzáadni.
De az íze az nagyon-nagyon finom!

Jó étvágyat a tortához amit ezzel a krémmel töltesz meg!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése