2013. augusztus 30., péntek

NEM DIREKT TÖRÖLTEM KI..................

.................. az összes hozzászólást!!!
Bocsánat mindenkitől!!

Ott ahol szerkeszteni lehet a blogot kitöröltem a megjegyzéseket. Mivel minden hozzászólásra válaszoltam, ezért gondoltam kitörlöm  és  így jobban tudom majd követni azokat, amiket majd ezután írtok nekem.
Tehát nem akarattal töröltem ki a hozzászólásotokat!
Kérlek benneteket, hogy ezután is gyertek, írjatok és én válaszolni fogok nektek.
Most már tudom, hogy ez nem jó megoldás, mert akkor a blogról is eltűnik!

Saját kárán tanul az ember!

6 megjegyzés:

  1. Szerintem már ne bánkódj ezen, mindenkivel megtörténhet az ilyesmi, tényleg a saját kárunkon tanulunk:) Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rosszul érintett a dolog, de majd csak túlteszem magam rajta. Ma megyek egy sajt manufaktura nyílt napjára, már alig várom, hogy kóstolhassam a sajtokat.Neked is szép hétvégét.

      Törlés
  2. Jaj, mondta Zoltán, hogy hogy jártál. Sajnálom, de ne szomorkodj miatta, megtörténhet mással is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször nem fog az biztos, most már tudom, hogy mit nem lehet!!!

      Törlés
  3. Sajnálom, hogy így jártál, bizony előfordul. :) Ettől még ugyanolyan szívesen jövünk hozzád és kommentelünk is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már túl tettem magam rajtam, de amikor megtörtént nagyon el voltam keseredve.

      Törlés