2013. augusztus 10., szombat

MÉZES-MÁKOS PALACSINTA

piroskonyha
Ha nem esik jó gyúrni, dagasztani, akkor jöhet a palacsinta.
Igaz, hogy nagy  meleg van a sütögetéshez,  de valami desszert mindig kell. Nem nagyon válogatunk, az a lényeg, hogy édes legyen.
Arra gondoltam, hogy legyen ma mákos palacsinta, de a mákot nem mint tölteléket fogom használni, hanem belekeverem a masszába.
Ha sima palacsintát sütök, akkor az vékony, de most az átlagosnál vastagabb palacsintákat sütöttem. Gondoltam így jobban fog mutatni a tányéron.

Elkészítettem a palacsinta masszáját ugyanúgy mint az almás-fahéjas palacsintánál. Vagyis, annyi különbséggel, hogy  darált mákot tettem bele.
Így sütöttem ki, vastag csíkokra vágtam és mézzel meglocsoltam.

Érdekes volt, hogy nem a megszokott formájában fogyasztottuk a palacsintát.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése