2013. augusztus 11., vasárnap

KÖRÖZÖTT


piroskonyha

Reggelire készült ez a finomság a fiamnak, Istvánnak és a haverjának.
Pedig volt itthon szalámi is, de azt mondták, hogy csináljak körözöttet.


Paradicsommal, paprikával, lilahagymával és persze puha kenyérrel fogyasztották.

15dkg tehéntúróba apróra belevagdostam 1kis fej lilahagymát. Van aki reszelni szokta, én apróra vágom.
Hozzáadtam ízlés szerint őrölt köményt, sót, fehér őrölt borsot, pirospaprikát, pici csípős pirosaranyat és annyi tejfölt, hogy jó legyen az állaga.
Az a jó ha hűtőben összeérnek az ízek, most erre fél órája volt.
Sokan tesznek bele zsiradékot  -vajat, margarínt- ,hogy kenhetőbb legyen, de én nem szeretem ha van benne. Ha körözött, akkor ne legyen benne margarín!!!!!

Jó lett volna még egy kis juhtúró bele,  -én nagyon szeretem- de majd legközelebb.


piroskonyha

 Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Hogy ne maradj "páratlanul" a 14. Blogkóstolóban, én is "kóstoltam" Tőled:
    http://konyhalal.cafeblog.hu/2014/01/03/korozott/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy gondoltál rám! Köszönöm neked! Legközelebb én is figyelmesebb leszek!

      Törlés