2013. július 12., péntek

TÉSZTÁS CHILIS BAB

piroskonyha

Délelőtt megejtettem egy nagyobb bevásárlást, mivel szabadságon vagyok.
A férjemnek azonban össze kell dobni valami laktatót, mert ő este eszik meleg ételt.
Már régen volt bab, ezért  úgy gondoltam, hogy egy kis hússal csinálok chilis babot. De a szárazbabnak sok idő kell amíg megfő, gondoltam segítek rajta és betettem a mikróba 20 percre. Vagyis a babot megmostam, öntöttem rá bőven vizet és irány a mikró. Így biztos, hogy legalább a felére rövidítem a főzési időt.

30 dkg sertéscomb
50 dkg szemesbab, akkor mértem le amikor a mikróból kivettem, tehát felszívta a vizet.
1 nagy vöröshagyma
olaj, több mint amennyiben csak megpirul a hagyma
só, ízlés szerint
erős paprika, ízlés szerint
őrölt bors, ízlés szerint
2 dl kagylótészta

A vöröshagymát apró kockára vágtam, és olajban megpirítottam. A sertéshúst megmostam, felkockáztam és hozzáadtam a hagymához. Megsóztam, átpirítottam, és amikor már félig megpuhult akkor hozzáadtam a babot, az erős paprikát, és a borsot. A végén 2 dl kagylótésztát is beletettem, öntöttem még rá vizet és puhára főztem, vagyis befőztem.

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha
Kovászos uborkával nagyon finom volt, a férjem még kenyeret is evett hozzá.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése