2013. július 25., csütörtök

KÁPOSZTÁS TÉSZTA

piroskonyha
Egyszerű tésztás étel, amit szerintem zömmel mindenki szeret.
Csalamádénak vásároltam a káposztát. De mivel mostanában sok a főzelék, ezért úgy gondoltam, hogy inkább megcsinálom másnak. Igy esett a választás erre az ételre, mert már régen készítettem.

1 nagyobb fej káposzta
1 dl olaj

2 teáskanál kristálycukor
1 púpozott tk. őrölt bors
40 dkg szélesmetélt

A káposztát a robotgéppel lereszeltem.
Besóztam, és 20 perc után kinyomkodtam.
A lábasban karamellizáltam 2 kk. kristálycukrot, felöntöttem az olajjal és ebbe beletettem a káposztát és elkezdtem pirítani. Közel 1 órába tellett amíg gyakori kevergetés mellett megpirult a káposzta és elpárolgott belőle a víz.
Megborsoztam és ha kell akkor még tehetünk rá sót is.
A tésztát kifőztem és összekevertem a káposztával.

Nem mindig szoktam cukorral készíteni, nekem anélkül is finom!

A megpirított káposztát kétfelé vettem és az egyiket eltettem a fagyasztóba. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése