2013. július 30., kedd

CAPUCCINOKRÉMES TEJBERIZS - HANKKA BLOGSZÜLINAPJÁRA!

piroskonyha

Hankka 2. blogszülinapjára játékot hirdetett számunkra,  melyre én ezzel a tejberizzsel fogok megjelenni.
Az ötlet Juditkától jött, nála láttam ezt kávés változatban, amin azért változtattam egy kicsit.
Mivel én nem kávézom, ezért capuccinóval helyettesítettem és nagyon finom volt így is.

20 dkg rizs
1 liter tej
2 dl víz
4 ek. kristálycukor
5 dkg margarín

A rizst megmostam és feltettem a vizes tejben főni.
Gyakori kevergetés mellett felforrt és akkor beletettem a cukrot. Amikor már láttam, hogy majdnem jó a rizs akkor belekevertem a margarínt, levettem a gázról és letakarva hagytam, hogy tovább puhuljon.

4 ek. capuccinopor
4 dl víz
1 ek cukor
1 ek. étkezési keményítő

A capuccinoport elkevertem a cukros vízben, felforraltam.
A keményítőt egy pici vízben feloldottam és a forró capuccinohoz kevertem, 1-2 percig forraltam és kész!

A tejberizst fagylaltos kelyhekbe szedtem. Kicsit vártam, hogy hűljön és rákanalaztam a krémet.
Ismét vártam, hogy hűljön és reszeltem a tetejére csokoládét.

piroskonyha


piroskonyha



Jó étvágyat Hankka!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése