2013. június 23., vasárnap

GYÜMÖLCSÖS-PUDINGOS RÉTES

piroskonyha
Nyáron az ember nem tud eltelni a különféle gyümölcsökkel. Egymás után érnek, mi pedig nem tudjuk, hogy melyiket válasszuk. Milyen jó volna ezekből a friss gyümölcsökből a hideg napokon.
De a befőttek valamennyire kárpótolnak bennünket!
A kertünkben most kezd érni a ribizli és a meggy. Nem sok lesz az idén, de pontosan ezért minden szemét hasznosítani kell.
Szenti Gabriella blogjában olyan mutatós meggyes tekercset találtam, hogy mindjárt beleszerettem. Meg fogom csinálni napokon belül, de a töltelékét most beletettem réteslapba.
piroskonyha
3-3 réteslapot kiterítettem és rákentem az előzőleg elkészített vanília pudingot, melyre rápakoltam a gyümölcsöket.

1 csomag vanília pudingport sűrűre főztem
4 dl tejjel
7 szem édesítő tablettával.

Feltekertem, de nem szorosan, nehogy sülés közben szétrepedjen.
Megkentem olajjal és előmelegített sütőben megsütöttem.

Sütés után hagytam hűlni, és csak utána szeleteltem.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha

Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Nem maradhat el alóla a kB 1,5cm vastag formára szabott piskótalap sem...
    Egy kicsit macerásabb, de megéri 😃
    Ez nem "göngyölt" hanem inkább burkolt verzió.
    És a gyűmölcs is jobban megőrzi frissességét.

    VálaszTörlés