2013. május 5., vasárnap

PARAJOS PÁRNÁCSKÁK

piroskonyha
Nem tudom ti hogy vagytok, de én ha édes van itthon akkor sósat ennek, ha sós van itthon akkor édeset. Tegnap édeset sütöttem -harlekin szelet- és annyira kellett volna valami sós!
Szétnéztem a hűtőben, volt egy kis paraj, krémsajt - igaz ezt sajttortához vettem- és felvágott.
Úgy gondoltam, készítek valami kelt tésztát és ezekkel megtöltöm. A blogomban már találkozhattok ehhez hasonlóval- töltött háromszögek-, így a tészta ugyan az, csak a töltelék más.

Tészta hozzávalói:

0,5 kg liszt
1 kávéskanál só
1 dl olaj
3 dl tej
1cs szárított élesztő - budafoki-
tojás nem kell hozzá!!!!

Ezekből kelt tésztát készítek és duplájára kelesztem.
Ketté veszem a tésztát és téglalap alakúra nyújtom.

Megkenem a következőkkel:

5 db 10 dkg-os tömlős sajt
2 marék paraj, amit forró olajon összefonnyasztok és 1 cikk fokhagymát belereszelek
10 dkg párizsi
5 dkg füstölt kolbász
1 tojás, megkenni a tetejét
trappista sajt, megszórni a tetejét

Feltekerem és párnácskákat vágtam belőle, a tetejét megkentem tojással és reszelt sajttal megszórtam.
Az egyikbe parajt a másikba apróra vágott metélőhagymát tettem. 
Van amelyiket  tekercsként sütöttem meg.
piroskonyha

piroskonyha
Amikor sült már olyan jó illat volt a konyhában.
Nagyon finom, puha párnácskák lettek belőle.
piroskonyha

piroskonyha

piroskonyha
piroskonyha


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése