2013. május 20., hétfő

HORTOBÁGYI HÚSOS PALACSINTA


Nem tudom más hogy van vele, de mi a palacsintát minden formában szeretjük. Lehet édes, lehet sós jöhet az egész családnak.
Most a sós mellett döntöttem. Sajnos nem méricskéltem a hozzávalókat, de a folyamatát leírom.
Először is kisütöttem 20 db sós palacsintát. 2 tojást kézi habverővel felvertem, öntöttem hozzá tejet, majd hozzáadtam a lisztet. Sima állagú masszát kellett, hogy kapjak, majd ezt felhígítottam ásványvízzel és még egy kis tejjel. Közben tettem bele egy kevés t és olajat.
Ezzel a palacsintával meg is voltam.
Sertéspörköltet készítettem, ledaráltam és ezzel töltöttem meg a palacsintákat.
2 fej vöröshagymát megpirítottam olajon, majd hozzáadtam a kis kockára vágott sertéscombot amit fehéredésig sütök. Ekkor megzom, és a fűszerpaprikával megszórom. Előtte azonban lehúzom a tűzről, mert a paprika megkeseredhet. Amikor már majdnem kész akkor adom hozzá az őrölt borsot és a pirosaranyat, mert mi szeretjük a erőset.
Lyukas kanállal kiszedtem a húst  és ledaráltam, annyi szaftot adtam hozzá, hogy ne legyen száraz. Megtöltöttem a palacsintákat, amiket egy jénaitálba raktam.


A megmaradt szaftot jó sok tejföllel elkevertem, és még ízesítettem delikáttal.
Mindenkinek nagyon ízlett, tehát hamar elfogyott. Mindig azt szoktam mondani, hogy öröm a családomnak főzni, mert hamar elfogy minden és ez rám nézve csak jót jelent.



Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

A kertben kinyílt a pünkösdi rózsa:
piroskonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése