2013. május 4., szombat

HARLEKIN SZELET

piroskonyha
A napokban ismertem meg juditkakonyhaja.blogspot.hu oldalt és nagyon sok jó sütit találtam rajta. Mivel a héten már készítettem krémes süteményt, ezért úgy gondoltam ez a lekváros most jó lesz. Több helyen is találkoztam már a recepttel, de ez volt a legmutatósabb.
Annyit kell majd változtatnom legközelebb az arányokon, hogy kevesebb lekvárt kell majd bele tennem. Egy egész üveg lekvárt rákentem a két rétegre, de nekünk ez sok.

Hozzávalók a tésztához:

40 dkg liszt
20 dkg margarin
10 dkg porcukor
3-4 evőkanál tejföl
1 cs. sütőpor

A hozzávalókból elkészítem a linzertésztát, majd beteszem a hűtőszekrénybe. 20 perc múlva három felé vágtam, kinyújtottam, villával megszurkáltam és a tepsi hátoldalán kisütöttem.
A harmadik sütése közben elkészítem a tojáshabot amit még a meleg tésztára gyorsan rákenek és rászórom a durvára vágott és megpirított dióbelet. Szórtam még rá kandírozott gyümölcsöt és apróra vágott aszalt szilvát.

Tojáshab:

4 tojás sárgája
18 dkg porcukor
1 cs. vaníliás cukor

Amikor kihűltek a kisült linzerlapok megkentem lekvárral.
Délután már felszeleteltem, igaz Judit azt írta, hogy csak másnap szeleteljük. Holnap még szebb lett volna, de most sem csúnya!!!!!!
piroskonyha

piroskonyha
piroskonyha
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése