2013. május 9., csütörtök

DIÓS-CSOKIS KEKSZ

piroskonyha
Kekszet még sosem sütöttem. Ma is azért döntöttem mellette, mert maradt darált dióm és el akartam használni. Kijevi krémest készítettem az egyik kolléganőmnek, mert lagziba megy és visz vagy 12 féle sütit. Mivel a krémesbe kellett a dió, tegnap már ledaráltam és mivel direkt többet csináltam keresnem kellett valamit amiben felhasználom.
A nosalty oldalom Petra receptjei között találtam rá erre a kekszre. Megtetszett és gyorsan megcsináltam. Tényleg gyorsan, mert olyan egyszerű elkészíteni, hogy pillanatok alatt kész lett. Annyit változtattam rajta, hogy én csak darált diót tettem bele, ő pedig durvára vágottat is írt. Csokim is csak tortabevonó volt itthon, de higgyétek el ezzel is finom!!
piroskonyha
Hozzávalók:

25 dkg liszt
20 dkg margarin
2 egész tojás
20-25 dkg darált dió
1 sütőpor
1 db 9dkg-os pajti tortabevonó
15 dkg kristálycukor

Robotgéppel összeállítottam a tésztát, a csokit csak a legvégén vagdostam bele.
A tepsibe sütőpapírt tettem és kis halmokat raktam rá amit egy kicsit lelapítottam.
Előmelegített sütőben 10-15 percig sütöttem.
Nagyon finom, ajánlom mindenkinek!
piroskonyha
piroskonyha
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése