2013. május 26., vasárnap

CSÍPŐS CSIRKECOMBOK

piroskonyha
Szerettem volna már nem ugyanazt az ízt érezni amikor csirkét készítek. Eszembe jutott, hogy Gariellánál láttam egy pácolt csirkehusit.
Gyorsan megkerestem és hozzá is kezdtem.

Hozzávalók:

3 egész csirkecomb

4 ek. olaj
1 citrom
fél k.k. őrölt köménymag
fél k.k. őrölt erős paprika
2-3 gerezd fokhagyma
só, őrölt bors,

A citrom levét kifacsartam, a fokhagymát lereszeltem és összekevertem a többi hozzávalókkal.
Azt beleöntöttem egy üvegtepsibe és a  megmosott, leitatott csirkecombokat ebben a pácban jól megforgattam és a hűtőbe tettem legalább 1 órára.
Mielőtt az előmelegített sütőbe raktam volna, fóliával letakartam. Amikor már majdnem kész volt a húsi levettem róla a fóliát és pirítottam a tetejét.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki kedveli a csípős ízeket.

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése