2013. április 13., szombat

METÉLŐHAGYMÁS RETEKSALÁTA

piroskonyha  -  metélőhagymás reteksaláta
piroskonyha- zöldborsóleves

piroskonyha - csirkepörkölt galuskával
A mai ebéd zöldborsóleves, csirkepörkölt galuskával és  reteksalátával.
A leves és a pörkölt egy megszokott menű nálunk, de reteksalátát még soha nem készítettem. De ezután biztosan fogok, mert nagyon megnyerte a férjem tetszését is.

Hozzávalók:

1 csomó retek
metélőhagyma
petrezselyemzöld
1 kis fej vöröshagyma
só, olaj

A piros retket megmostam, kettévágtam és vékonyra felszeleteltem a vöröshagymával együtt.
Picit megsóztam, amikor levet engedett azt leöntöttem róla.
Közben a kertből hoztam metélőhagymát és petrezselyemzöldet, amit szintén megmostam és apróra felvagdostam. Ezt rászórtam a retekre és meglocsoltam egy kevés olajjal.

Nagyon egyszerű és egészséges saláta. Ajánlom mindenkinek.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése