2013. április 24., szerda

ALMÁS-FAHÉJAS PALACSINTA

piroskonyha-almás palacsinta
Vacsorára kellett valami édesség. Munka után azonban nem sok időm volt, így a palacsintára esett a választás. De nem a szokványos változatra.
Anyu gyakran készíti így még a mai napig.
Nem méregettem a hozzávalókat, mert automatikusan csináltam, és csak később jutott eszembe, hogy mérni kellett volna.

Elkészítése:

2 egész tojást kikevertem egy csipet sóval, kevés olajjal, tejjel. Hozzáadom a lisztet és simára keverem, majd hozzáadom a maradék tejet és szódavizet. Én szoktam hozzátenni egy fél evőkanál kristálycukrot is. Sokan mondják, hogy ettől leragad, de nekem nem szokott.
Hagytam állni egy kicsit.
Belereszeltem egy nagy almát, és egy kevés őrölt fahéjat.

Amit bekevertem abból az anyagból 10 db vastag palacsintát sütöttem.
Amikor megsült lehetett látni benne a reszelt almát. Nagyon guszta lett, és ebből nem kell olyan sokat sütni, mert egy itt kitesz hármat is!
Fahéjas porcukorral meghintve tálaltam.
De azért én még a biztonság kedvéért megkentem vékonyan házi készítésű baracklekvárral. De csak azért, hogy több legyen a kalória!!!!!!!!
piroskonyha-almás palacsinta

piroskonyha-almás palacsinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése