2012. december 30., vasárnap

SÖRKORCSOLYA

Hozzávalók a tésztához:
35 dkg liszt, 1 tojás, 1tk.só,fél dl olaj, 2,5dkg élesztő, fél dl tej, pici kr.cukor, annyi tejföl amennyit a liszt felvesz,

Tetejére:
5dkg trappista sajt, 1tojás

Az élesztőt felfuttatjuk a cukros tejjel. A többi hozzávalóval tésztát gyúrunk és 4 felé vesszük.
Kör alakúra kinyujtjuk. Az első kör alakú tésztát megkenjük sós margarínnal és rátesszük a második tésztát. Rányomkodjuk, és pizzavágóval 16 szeletre vágjuk. Feltekerjük, kelesztjük minimum 20 percet és ezután lekenjük felvert tojással. A tetejére reszelt sajtot szórunk.
Előmelegített sütőben megsütjük.
Ebből az adagból 32 db lesz.
A második adagnál annyit változtattam, hogy nem sós margarínnal kentem meg hanem apróra vágott császárszalonnát tettem bele és a tetejére köménymagot szórtam.
Nekem ez még finomabb lett.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése