2012. december 29., szombat

KINDER TEJSZELET



Piskóta:

6 tojás
6 ek langyos víz
12 dkg kristálycukor
12 dkg liszt
2 evőkanál kakaópor
1 cs sütőpor

Tejszínkrém:

0,6 liter cukrozott hullala habtejszín
2 cs habfix

Csokimáz a tejszín közé:

13 dkg Boci étcsoki, 1 1/2 tábla
4  ek étolaj

Tetejére:

13,5 dkg Boci étcsoki - 1 1/2 tábla
3 ek étolaj

Tepsi méret: 25x 25

Két piskótát sütöttem.
A tojásokat a cukorral habosra kevertem.
Az átszitált lisztet és kakaóport óvatosan belekevertem a masszába.
A gázsütőm 4-es fokozatán megsütöttem.


A tejszín felét elkezdtem habbá verni, közben beleszórtam a habfix felét. Kemény habot készítettem.

A kapcsos tortaformába visszatettem az egyik kihűlt piskótát, erre rákentem a habot.
Hűtőbe tettem fél órára.

A másfél tábla csokit felolvasztottam vízgőz felett az olajjal.
A hideg habon elkentem és ismét hűtőbe tettem.

A másik adag tejszínhabot is elkészítettem és a megdermedt csokira kentem.
Erre rátettem a másik piskótát és a felolvasztott csokit szépen elkentem rajta.

Másnapig a hűtőben hűlt.

Mint minden sütemény ez is másnap a legjobb. Összeérnek az ízek, jobban lehet szeletelni.
Szeletelni úgy lehet a legjobban ha a kést forróvízben tartom, majd letörlöm róla a vizet  -ezt többször meg kell ismételni-   és úgy szeletelem.



Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése