2016. szeptember 11., vasárnap

SÜLT SERTÉS TARJA FINOMSÁGOKKAL


A mai napot úgy terveztem, hogy a tegnapi csirkepörkölthöz főzök rizsát és ennyi lesz a konyhai tevékenységem.  De csak sütöttem egy pár szelet tarját, amihez rizi-bizit és paradicsomsalátát készítettem.

5 szelet sertés tarja
őrölt bors
olaj

3 cikk fokhagyma
1 db tv paprika
1 fej lilahagyma
5 szelet sonka
reszelt sajt
5 db koktélparadicsom

A tepsi aljára kevés olajat öntöttem.
A vékony szeletekre vágott tarját sóztam, borsoztam és olajban elősütöttem.
Tepsibe raktam és ráhalmoztam az apróra vágott fokhagymát, a  felkarikázott paprikát, a vékony szeletekre vágott lilahagymát, amit kicsit megsóztam.
Beborítottam a sonkával, erre ráhalmoztam a reszelt sajtot és rátettem a félbe vágott koktélparadicsomot.
Kevés vizet öntöttem alá és a gázsütő 4-es fokozatán addig sütöttem amíg a sajt szépen rápirult a tetejére. Addigra a hús is megpuhult.

Rizi-bizivel és paradicsomsalátával tálaltam.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése