2015. október 31., szombat

SAJTOS KIFLI


Reggel fél kilenckor már kisült a sajtos kifli.
Kakaót készítettem hozzá.
Mivel nem nagy adagot sütöttem, a délelőtt folyamán el is fogyott.

Hozzávalók a tésztához:
1,5 dkg élesztő+ 1 dl langyos tej+pici tej
25 dkg liszt
1 tojás sárgája
5 dkg vaj
1 tk. só
tejföl

Kenéshez: 
5 dkg vaj
8 dkg reszelt sajt

Tetejére:
1 tojásfehérje
2 dkg reszelt sajt

A lisztben elmorzsoltam a vajat.
Az élesztőt langyos-cukros tejben felfuttattam.
A többi hozzávalókkal együtt elkészítettem a tésztát.
Téglalap alakúra kinyújtottam, megkentem vajjal és ráreszeltem a sajtot.
A hosszabbik oldaláról feltekertem úgy mint amikor kakaós csigát készítünk.
Kelesztettem.
Ismét kinyújtottam téglalap alakúra és háromszögeket vágtam belőle.
Feltekertem kifli formára és szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam.
A felvert tojásfehérjével megkentem és reszelt sajttal bőven megszórtam.
Ismét kelesztettem.
A gázsütőt 5-ös fokozaton előmelegítettem és a kifliket kb. 30 perc alatt megsütöttem.


Meleg kakaóval szinte az egészet elfogyasztottunk reggelire.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

A receptet Gabinál találtam.

Jó sütögetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése