2014. június 2., hétfő

SÜLT TARJA

Sütés előtt.......

..........és sütés után!
Vasárnapi ebédünk sertés tarjából készült.
Nagyobbik részéből tepsiben sült tarját, kisebbik részéből leves készült. A leveshez még sertés csontot is tettem.
Szeretem a tepsiben készült húsokat, mert gyorsan kész van és változatosan lehet ízesíteni.

Hozzávalók:

8 szelet ujjnyi vastag tarja
1 nagy fej vöröshagyma
4 cikk fokhagyma
2 ek. zsír
őrölt bors
pirosarany
kevés olaj

A húst egészben megmostam, lecsepegtettem.
Ujjnyi vastagságúra felszeleteltem.
Sóztam, borsoztam.
A tepsibe öntöttem egy kevés olajat és erre ráraktam a hússzeleteket.
A vöröshagymát karikára, a fokhagymát vékony szeletekre vágtam és a húsra tettem.
Végül két kanál zsírt is raktam rá, és öntöttem rá 1 dl vízet.
Alufóliával befedtem és a gázsütő 4-es fokozatán sütöttem  1és 1/2 órát.

Köretnek új burgonyát adtam hozzá.
A hússzeleteket kivettem a tepsiből.
A megmaradt hagymás zsírba beleöntöttem és átforgattam  a megfőtt burgonyát.
A tetejére visszatettem a húst.

Tejfölös uborkasalátával tálaltam.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése